משלוחים חינם בקנייה מעל 300 ש״ח

0
0
close-up-smiley-woman-with-face-treatment

טיפוח עור הפנים

המדריך המלא לשגרת טיפוח עור הפנים!

הפנים שלנו הם לרוב הדבר הראשון שאנשים שמים לב אליו בנוגע אלינו, ולכן טיפול בעור הפנים שלנו צריך להיות בראש סדר העדיפויות. שגרת טיפוח עור נכונה יכולה לעזור לשמור על מראה בריא וצעיר, תוך כדי מניעת בעיות עור שכיחות כגון אקנה, יובש והזדקנות מוקדמת. מדריך זה ידון בחשיבות טיפוח עור הפנים, החומרים בהם ניתן להשתמש וכיצד לאמץ שגרה מותאמת לסוג העור שלך.

מדוע חשוב לטפל בעור הפנים?

עור הפנים שלנו עדין ורגיש יותר מעור באזורים אחרים בגוף. הוא גם חשוף יותר לגורמים חיצוניים, מה שהופך אותו לפגיע יותר לנזקים הנגרמים על ידי השמש, זיהום וגורמים סביבתיים אחרים. שגרת טיפוח עור פנים טובה יכולה לעזור להגן על העור מפני גורמי לחץ אלה, לקדם התחדשות תאים ולשמור על איזון עורי.
טיפוח עור קבוע יכול גם למנוע התפתחות של אקנה, קמטים וסימני גיל אחרים, ולעזור לך לשמור על מראה עור חיוני וזוהר.

באילו חומרים ניתן להשתמש לעור הפנים כחלק משגרת טיפוח יומית?

קיים מגוון רחב של חומרים זמינים לטיפוח עור הפנים, כל אחד עם יתרונות ספציפיים. נציין גם את חשיבות ההתאמה האישית ע”י איש מקצוע בעל הכשרה מתאימה, שיוכל להתאים עבורך ועבור עורך את החומרים המתאימים ביותר.
כמה חומרים נפוצים כוללים:

א. תכשירים לניקוי עור הפנים: חומרים אלה חיוניים להסרת איפור, לכלוך ושומנים עודפים מהעור. בחרו תכשיר ניקוי עדין המתאים לסוג העור שלכם והימנעו מסבונים קשים העלולים להסיר מהעור את השומנים הטבעיים שלו ולייבשו.

ב. פילינג: פילינג מסייע בהסרת תאי עור מתים ומקדם את תחלופת התאים, מה שגורם לעור חלק וזוהר יותר. ניתן להשתמש בפילינג פיזי כגון סקרבים ומברשות, אך פילינג כימי כמו חומצות אלפא הידרוקסי (AHA) וחומצות בטא הידרוקסי (BHA) הם לרוב יעילים פחות ומעצבנים פחות. 

ג. טונרים: הם יכולים לעזור לאזן את רמת ה-pH של העור, להדק נקבוביות ולהסיר כל שאריות של חומר ניקוי. חפשו טונרים ללא אלכוהול, עם מרכיבים מרגיעים כמו קמומיל, אלוורה או תה ירוק.

ד. לחות: שמירה על לחות העור חיונית לשמירה על גמישותו ולמניעת יובש. בחרו לחות המתאימה לסוג העור שלכם! 

ה. קרם הגנה: הגנה מפני השמש הכרחית למניעת נזקי שמש והזדקנות מוקדמת. השתמשו בקרם הגנה רחב טווח עם מקדם הגנה של לפחות 25, ומרחו אותו מדי יום, גם בימים מעוננים. לא לשכוח שיש חשיבות לחידוש מריחת ההגנה במהלך היום. 

כיצד לאמץ שגרת טיפוח עור הפנים?

אימוץ שגרת טיפוח עור הפנים עשויה להיראות מכריעה, אבל זה לא חייב להיות ככה. התחילו בביצוע השלבים הבאים:

א. זיהוי סוג העור שלכם: קבעו האם העור שלכם שמן, יבש, מעורב או רגיש. זה יעזור לכם לבחור את המוצרים המתאימים לשגרת טיפוח העור שלכם. האבחון יכול להתבצע ע”י קוסמטיקאית מוסמכת. 

ב. בחירת מוצרים מתאימים: בהתבסס על סוג העור שלכם, בחרו מוצרים שיענו על הצרכים הספציפיים שלכם. חפשו מרכיבים עדינים ולא מגרים, והימנעו ממוצרים עם כימיקלים או בישום מאסיבי.

ג. יישום שגרה יומית: צרו שגרת בוקר וערב עקבית הכוללת ניקוי, טונר, לחות וקרם הגנה. עקביות היא המפתח לראות תוצאות משגרת טיפוח העור שלכם.

ד. התאמת השגרה לעונה: צרכי העור שלכם עשויים להשתנות בהתאם לעונות השנה. לדוגמה, ייתכן שתזדקקו ללחות כבדה יותר בחודשי החורף או לקרם הגנה קל יותר בקיץ.

טיפים לעור פנים בריא וצעיר

בנוסף לשמירה על שגרת טיפוח עור נכונה, הנה מספר טיפים שיעזרו לשמור על מראה עור בריא וצעיר:

1. שתו הרבה מים כדי לעודד את הלחות העורית.

2. שנו מספיק כדי לאפשר לעור שלכם להתחדש ולתקן את עצמו.

3. אכלו תזונה מאוזנת עשירה בפירות, ירקות ושומנים בריאים.

4. הקפידו על פעילות גופנית סדירה כדי לשפר את זרימת הדם ולקדם זוהר בריא.

5. הימנעו מעישון וצריכת אלכוהול מופרזת, מכיוון שאלה עלולים לפגוע בעור ולהאיץ את ההזדקנות.

לסיכום,

טיפול בעור הפנים שלכם הוא השקעה במראה החיצוני וברווחה הכללית שלכם. על ידי הבנת החשיבות של טיפוח העור, בחירת החומרים הנכונים ואימוץ שגרה מתאימה, תוכלו להשיג עור קורן ויפהפה המשקף את הבריאות הפנימית והחיוניות שלכם.

כאן בשבילכם,

ליאור קליניק

שתפו

הרשמי לניזולטר לקבל את כל המבצעים וההטבות ישר למייל

בניזלטור נעדכן על מבצעים חדשים, על הטיפולים שיש לנו , טיפים לטיפוח העור ועוד..

עוד כתבות

15% הנחה לקראת סוכות

לידיעתך

פריט זה מצריך אבחון עור מקוסמטיקאית מקצועית
השאירי פרטים ונחזור אלייך להתאמת מוצר

*לא ניתן על פי החוק למכור ללא אבחון מקצועי.