משלוחים חינם בקנייה מעל 300 ש״ח

טיפול-אקנה-min

אקנה

היי,

יצא לכם להסתכל במראה ולגלות חצ’קון לא רצוי שצץ לו על הפנים? אתם לא לבד. אקנה היא בעיית עור נפוצה שגורמת לרבים מאיתנו לתסכול רב.

אבל אל דאגה- אנחנו כאן כדי לעזור!

אז בואו נתחיל קודם מלהבין- מה זה אקנה?

כולנו שמענו את המונח, אבל מה זה בדיוק?
בבסיס, אקנה היא מחלת עור כשהגורמים המרכזיים להיווצרותה הם ייצור מוגבר של סבום (=חומר שומני המופרש מבלוטות החלב דרך צינור הנפתח אל זקיק השערה) כתוצאה מרמות גבוהות של הורמונים אנדרוגניים או שינויים בפלורה הטבעית של חיידקים ותהליכי דלקת.

ובמילים פשוטות יותר- אקנה היא מחלת עור המתרחשת כאשר זקיקי השיער נסתמים בשמן ובתאי עור מתים. האקנה ידוע לשמצה בכך שהוא גורם לראשים לבנים, ראשים שחורים ופצעונים, והמופע יהיה בדרך כלל על פני עור הפנים, החזה, הגב העליון והכתפיים.

בעוד שאקנה נפוץ ביותר בקרב בני נוער שעוברים שינויים הורמונליים, יש סיכוי להופעה גם בקרב אנשים בכל טווח הגילאים!

למרות היותה מצב פיזי, לאקנה יכולות להיות גם השלכות רגשיות, בין היתר המצב יכול להוביל להערכה עצמית נמוכה, חרדה, ובמקרים חמורים אף לדיכאון.

לכן, לא מדובר רק על אסתטיקה ונראות בטיפול באקנה- מדובר גם בשיפור הבריאות הכללית והנפשית בפרט.

אבל יש חדשות טובות: אקנה הוא לא מצב קבוע, אלא כזה שניתן לטיפול בו!

הבנת גורם האקנה היא הצעד הראשון במסע- שכן, הבנת המצב תעזור בקבלת החלטות מושכלות לגבי בריאות העור, בין אם בבחירת מוצרי טיפוח וטיפול נכונים כמו גם החלטה לליווי מקצועי והבנת חשיבותה של תכנית טיפולית מותאמת.

שתפו

הרשמי לניזולטר לקבל את כל המבצעים וההטבות ישר למייל

בניזלטור נעדכן על מבצעים חדשים, על הטיפולים שיש לנו , טיפים לטיפוח העור ועוד..

עוד כתבות

15% הנחה לקראת סוכות

לידיעתך

פריט זה מצריך אבחון עור מקוסמטיקאית מקצועית
השאירי פרטים ונחזור אלייך להתאמת מוצר

*לא ניתן על פי החוק למכור ללא אבחון מקצועי.